
INFORMACIJA LENGVAI SUPRANTAMA KALBA
APIE PALANGOS MIESTO GLOBOS NAMUS
Šis tekstas yra parašytas lengvai suprantama kalba.

Palangos miesto globos namai yra įstaiga.
Šioje įstaigoje gyvena:
senyvo amžiaus žmonės,
žmonės su negalia.
Mūsų adresas yra Klaipėdos plentas 74-3, Palanga.

Mes prižiūrime ir slaugome suaugusius asmenis.
Tai reiškia, kad mes norime
padėti jiems kiekvieną dieną.
Globos namuose gali gyventi 40 žmonių.
3 žmonės gali gauti 1 mėnesį per metus (720 valandų)
laikino atokvėpio paslaugą.

Globos namų darbuotojai
visą parą prižiūri globos namų gyventojus.
Tai reiškia, kad globos namai dirba 24 valandas.
Budinti slaugytoja dirba kiekvieną dieną.
Administracija dirba nuo pirmadienio iki penktadienio,
nuo 8 valandos iki 16.30valandos.

Jeigu turite klausimų, Jūs galite:
mums paskambinti.
Mūsų telefono numeris yra +37067953204.
parašyti mums elektroninį laišką.
Mūsų elektroninis paštas yra
administracija@palangosgnamai.lt

Pas mus gali gyventi:
senyvo amžiaus žmonės ir žmonės su negalia.
Šie žmonės turi būti iš Palangos miesto.
Jeigu norite gauti paslaugas
turi būti nustatytas dalyvumas
ir turite kreiptis į Palangos miesto
savivaldybės socialinės rūpybos skyrių.
Palangos miesto savivaldybės
socialinės rūpybos skyriaus adresas yra
Vytauto gatvė 112, Palanga.
Taip pat galite jiems paskambinti telefonu.
Jų telefono numeris yra +37046048716.

Už gyvenimą globos namuose jums reikės mokėti
80 procentų savo pensijos,
100 procentų individualios priežiūros kompensacijos poreikiai,
1 procentą turto mokestį, jei
nustatys savivaldybės darbuotojai.
Tekstą parengė Viktorija Rišytė.
Lengvai suprantama kalba reikalinga žmonėms, kuriems
yra sunku skaityti ir suprasti įprastus tekstus.
Lengvai suprantama kalba padeda jiems sužinoti naujos informacijos.
Tokių tekstų jau yra įvairiose pasaulio šalyse.

© Europos lengvai suprantamos kalbos simbolis.
Daugiau informacijos rasite čia:
https://www.inclusion-europe.eu/easy-to-read/